Ahoj, posíláme ti důležitou novinku, která se týká vylepšení kurýrní podpory v aplikaci. 📣
Jak to bylo doteď 🔙
Kdykoliv jsi měl/a nějaký problém nebo dotaz BĚHEM JÍZDY, obrátil/a ses na dispečink přímo v aplikaci přes ikonu sluchátek. 🎧️ Naopak s problémy a dotazy MIMO JÍZDU ses obracel/a na náš e-mail [email protected]. ✍️
Jak je to nyní 📣
Veškeré dotazy a problémy BĚHEM JÍZDY stále píšeš na dispečink. A abys už nemusel/a opouštět aplikaci, tak s dotazy nebo problémy MIMO JÍZDU (např. s vybavením, změnou čísla účtu, benefitům apod.) se obracíš také přímo v aplikaci přes ikonu sluchátek 🎧️ přes sekci viz obrázek níže. 👇️ Tento typ dotazů a požadavků nespravuje dispečink!
Jedná se o „offline podporu“, která nahrazuje komunikaci přes e-mail [email protected]. V pracovních dnech bys měl/a dostat odpověď na tvůj dotaz do 24 hodin. ⏳️
Hlavní výhodou této změny je, že nemusíš vůbec opouštět aplikaci, a zároveň všechny tvé předchozí konverzace s podporou uvidíš na jednom místě dole v poslední sekci (viz. obrázek níže). 😜
V případě, že se nemůžeš přihlásit do aplikace, se samozřejmě stále můžeš obrátit na e-mail [email protected].
Věříme, že tato změna bude pro tebe znamenat mnohem pohodlnější komunikaci s námi. 🙏 Děkujeme za spolupráci! 🤝
foodora tým 🩷